• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ 
  • کد خبر : ۱۹۳۲
تقدیر از كارگر نمونه واحد تولیدی شركت اوزان همزمان با روز جهانی كارگر
همزمان با یکم آوریل، روز جهانی کارگر، از کارگر نمونه شرکت اوزان تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که با حضور کلیه پرسنل، قائم مقام شرکت، مدیر کارخانه و مدیر اداری در محل کنفرانس واحد تولیدی شرکت اوزان (کارخانه شهید دکتر فقیهی) برگزار گردید از محمود رضایی کارگر نمونه واحد تولید با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد. در متن لوح تقدیر اهدایی به ایشان آمده است: "نظر به اهتمام جنابعالی در انجام مناسب امور محوله که در رشد و تعالی کارخانه شهید دکتر فقیهی شرکت اوزان، مثمر ثمر واقع گردیده، بدینوسیله ضمن تقدیر از جنابعالی به عنوان کارگر نمونه سال منتهی به 11 اردیبهشت 1397، از حسن انجام کار، مسئولیت پذیری و تلاشهای وافر جنابعالی تشکر و قدردانی می نماییم."

همزمان با یکم آوریل، روز جهانی کارگر، از کارگر نمونه شرکت اوزان تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که با حضور کلیه پرسنل، قائم مقام شرکت، مدیر کارخانه و مدیر اداری در محل کنفرانس واحد تولیدی شرکت اوزان (کارخانه شهید دکتر فقیهی) برگزار گردید از محمود رضایی کارگر نمونه واحد تولید با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

در متن لوح تقدیر اهدایی به ایشان آمده است: "نظر به اهتمام جنابعالی در انجام مناسب امور محوله که در رشد و تعالی کارخانه شهید دکتر فقیهی شرکت اوزان، مثمر ثمر واقع گردیده، بدینوسیله ضمن تقدیر از جنابعالی به عنوان کارگر نمونه سال منتهی به 11 اردیبهشت 1397، از حسن انجام کار، مسئولیت پذیری و تلاشهای وافر جنابعالی تشکر و قدردانی می نماییم."

امتیاز :  ۳.۷۵ |  مجموع :  ۴

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0